کمک یازده میلیارد ریالی خیرین خدابنده به ستاد دیه زنجان

طی مراسم خیرین و نیکوکاران شهرستان خدابنده بیش از یک میلیارد و یکصد میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان به ستاد دیه کمک کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان ،در این مراسم که با حضور امام جمعه شهرستان، مدیر کل زندان‌ها ،مسئولین قضایی و نظامی و جمعی از خیرین و نیکوکاران شهرستان خدابنده در دادگستری این شهرستان برگزار شد ،حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان خدابنده را بسیار مطلوب ارزیابی و گفت: با توجه به زیر ساختارهای اقتصادی بسیار مطلوب در بخش کشاورزی شهرستان خدابنده، خوشبختانه همه ساله شاهد حمایت حداکثری خیرین و نیکوکاران شهرستان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد هستیم .
بنیادی با اشاره به پویش آزادی زندانیان در سال‌های گذشته افزود: در سال ۱۴۰۲ با همت خیرین و نیکوکاران استان، بالاترین رتبه کشور در جذب کمک‌های مردمی به ستاد دیه به استان زنجان تعلق گرفت که امیدواریم امسال نیز شاهد آزادی حداکثری این زندانیان نیازمند باشیم.
مدیر کل زندان‌های زنجان در جمع خیرین شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: ماه رمضان فرصت خودسازی است و تلاش برای خوشحالی همسر، فرزندان و پدر مادر زندانیان نیازمند جرایم غیر نشان دهنده بالاترین درجه انسانیت است.
لازم به توضیح است در جشن گلریزان شهرستان خدابنده که با حضور مسئولین و خیرین و نیکوکاران این شهرستان برگزار شد بیش از یک میلیارد و یکصد میلیون تومان از سوی خیرین و نیکوکاران جمع آوری و به حساب ستاد دیه استان واریز گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha