ضیافت افطاری خانوادگی مددجویان زندان مرکزی سنندج

به همت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان سنندج، شامگاه بیست و سوم ماه مبارک رمضان مصادف با ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ مددجویان زندان مرکزی سنندج در کنار خانواده هایشان میهمان سفره شکرانه نعمت الهی بودند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، در این مراسم که با حضور معاون سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل ، رئیس اداره حفاظت و اطلاعات و مسئولین قضایی استان برگزار گردید ، رئیس زندان مرکزی سنندج ضمن تبریک سال نو و مصادف بودن آن با ماه پرخیر و برکت رمضان به مددجویان و خانواده هایشان ، گزارشی از اقدامات اصلاحی و تربیتی زندان مرکزی سنندج ارائه نمود .

عباس بهمنی ضمن تقدیر از خیرین که در مراسم گلریزان کمک های شایان توجهی به ستاد دیه نمودند اعلام نمود ؛ تعدادی از زندانیان مالی و جرائم غیرعمد در ایام تعطیلات نوروزی از زندان آزاد شده و پرونده سایر زندانیان مشمول نیز در دست بررسی است که در آینده نزدیک به آغوش خانواده هایشان باز خواهند گشت .

در بخش دیگری از مراسم ، ویژه برنامه مناجات و شعر خوانی توسط دو نفر از نونهالان برگزار شد که مورد استقبال مدعوین قرار گرفت و پس از آن گروه دف نوازی و مولودی خوانی به اجرای برنامه پرداختند .

در ادامه میهمانان با قرائت و ذکر دعا به استقبال لحظات ملکوتی اذان مغرب رفتند.
دیدار سراسر مهر و مهربانی مددجویان و خانواده هایشان با پذیرایی افطار و صرف شام به پایان رسید .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha