دیدار مدیرکل زندان‌های استان با امام جمعه زنجان

حجت الاسلام و المسلمین بنیادی در آغازین روز های سال ۱۴۰۳ با حضور در دفتر امام جمعه زنجان با ایشان دیدار نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان حجت الاسلام بنیادی به همراه ریاست دادگستری استان و مسئولین قضایی در بیت نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه زنجان حضور یافته بودند، ضمن تبریک بهار قرآن و بهار طبیعت به محضر ایشان با اهداف و آرمان های مقام معظم رهبری تجدید پیمان بستند.

در این دیدار صمیمی حضرت آیت اله خاتمی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه زندان های استان زنجان از شیوه مدیریتی مدیرکل زندان های استان قدردانی نموده و گفت : نگاه مدیریتی فعلی نگاه فرهنگی و تربیتی موفق بوده و زندان‌های زنجان به یک مرکز فرهنگی تبدیل گردیده است.

ایشان با اشاره به مشاهدات عینی خود در بازدید اخیر از زندان‌های استان عنوان نمود : اعمال مدیریتی شما، بدون در نظر گرفتن نوع جرم ارتکابی بر گرفته از سیره اهل بیت بوده و مطمئنا برکات آن در باز اجتماعی نمودن افراد به خطا رفته نمودار خواهد شد.

ایشان در ادامه از سایر فعالیت های مجموعه زندان های استان خصوصا در جذب و جلب کمک های مردمی از طریق همکاری با ستاد دیه ،صداوسیما و دادگستری استان که علاوه بر آزاد سازی زندانیان ،موجب ترویج فرهنگ ایثار و همدلی در استان گردیده تقدیر و تشکر نمودند.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha