اسحاق ابراهیمی: همه تلاش کنیم شعار راهبردی سال در سهم سازمانی محقق شود

مدیرکل زندانهای فارس در مدت گذشته از نوروز سال جدید، از زندانهای لارستان، عادل آباد، شماره ۲ شیراز، بازداشتگاه مرکزی ، کانون فارس، داراب، نی ریز، استهبان، فسا و بازداشتگاه قیر و کارزین بازدید و نوروز را با آرزوی پر برکت به همکاران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان فارس، همزمان با حلول سال نو و اولین ساعات نوروز ،مدیرکل زندانهای فارس در معیت رؤسای حفاظت اطلاعات،بازرسی و یگان حفاظت این اداره کل، به ترتیب در ستاد اداره کل،زندان مرکزی شیراز، زندان شماره ۲، بازداشتگاه مرکزی، مجتمع کار درمانی استان و کانون اصلاح و تربیت فارس بازدید نمود و نوروز را به همکاران، زندانیان، پرسنل وظیفه تبریک گفت.

اسحاق ابراهیمی همچنین در اولین هفته نوروز هم از زندانهای شهرستانهای لارستان، داراب، فسا، استهبان، نی ریز و قیر و کارزین سرکشی نمود و روند اجرای خدمات و اقدامات تامینی و تربیتی به زندانیان و مدیریت امور زندانها در ایام تعطیل و نوروزی را بصورت میدانی مورد بازدید وبررسی قرار داد.

وی همچنین در این بازدیدها بصورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و ضمن تبریک سال نو و آرزوی تنبه و تربیت بهنجار برای آنان، زندانیان را توصیه به استفاده از فرصت و ظرفیتهای تربیتی و آموزشی زندان برای بازگشت سعادتمندانه به جامعه نمود.

اسحاق ابراهیمی در غالب این دیدارها که با همراهی مهندس خرمایی رییس اداره فنی و مهندسی اداره کل انجام پذیرفت؛ خطاب به مسوولین و پرسنل شیفت حاضر به خدمت ،از تلاش های شبانه روزی همکاران خصوصا ایام نوروز قدردانی کردو گفت: بیشک حضور شبانه روزی پرسنل زندان ها نقش بسزایی در توسعه نظم، آرامش و امنیت جامعه داشته و در این خصوص قدردان خدمات این عزیزان هستم .

اسحاق ابراهیمی رسیدگی به مشکلات زندانیان،خانواده ها و ارباب رجوع را خدمتی ارزشمند در نظام زندانبانی توصیف کرد و افزود:در اولویت قرار دادن حل مشکلات زندانیان مخصوصاً در ایام تعطیل عامل بسیار مهم در افزایش امنیت زندان ها و به حداقل رساندن آسیب های داخل زندان است و در این ارتباط همکاران می بایست اهتمام ویژه داشته باشند.

لازم به توضیح است در بازدید های مدیرکل زندان های فارس از زندانهای تابعه، اندرزگاه ها، خوابگاه ها، اماکن فرهنگی ، بهداشتی، درمانی و کارگاه های اشتغال مورد سرکشی قرار گرفت و توصیه های لازم در خصوص اقدامات تامینی و تربیتی به رییس،کارکنان و مسوولین زندان های هدف بازدید ارائه شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha