طرح جزءخوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در ندامتگاه تهران بزرگ

در ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن محفل جمع خوانی روزانه یک جزء قرآن کریم دراندرزگاه های مجتمع و با حضور روحانیون و جمع کثیری از مددجویان در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان تهران، با هدف گسترش معارف قرآنی در بین مددجویان، طرح جزء خوانی ویژه ماه مبارک رمضان با حضور مددجویان حافظ در اندرزگاه‌های مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ در حال برگزاری است.

علی مدبر مدیر ندامتگاه تهران بزرگ اجرای برنامه های قرآنی را اولویت اصلی فعالیت های فرهنگی و تربیتی در ندامتگاه عنوان نمود و با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی گفت: در ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن محفل جمع خوانی روزانه یک جزء قرآن کریم دراندرزگاه های مجتمع و با حضور روحانیون و جمع کثیری از مددجویان در حال برگزاری است.

مدیر ندامتگاه ادامه داد: برنامه‌های قرآنی اولویت اصلی فعالیت های فرهنگی و تربیتی در زندان می باشد و عمده ترین فعالیت قرآنی در این حوزه شامل آموزش روخوانی، روانخوانی، حفظ سوره های منتخب، جمع خوانی، مجالس انس با قرآن، ختم دسته جمعی قرآن و مسابقات قرآنی می باشد.

مدبر هدف از برگزاری کلاسها را آشنایی مددجویان با مسایل دینی و تقویت روحیه اعتقادی و تحقق اصلاح رفتار دانست و تصریح کرد: سرمایه گذاری در زمینه قرآنی می‌تواند نقش بسیار مهمی در اصلاح و تربیت مددجویان داشته باشد و این مهم در اندرزگاه‌های قرآنی تحقق یافته است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha