پرداخت ۱۰۳ میلیارد تومانی به‌ معیشت خانواده‌های زندانیان

درسال گذشته مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان تهران با همت خیّرین ۱۰۳ میلیارد تومان برای دستگیری از زندانیان نیازمند و خانواده هایشان پرداخت کرد.

در سال گذشته مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان تهران با همت خیّرین ۱۰۳ میلیارد تومان برای دستگیری از زندانیان نیازمند و خانواده هایشان پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌ های استان تهران، مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان استان به کمک جمعی از خیرین توانسته مبلغ 103میلیارد تومان را طی سال گذشته جهت آزادی و بهبود وضعیت معیشتی زندانیان و خانواده هایشان تامین کند. این مرکز ، با برگزاری ۶۵ جلسه هیات مدیر، بیش از ۲۵ هزار بسته معیشتی نقدی و غیر نقدی به ارزش ۴۰ میلیارد تومان به خانواده‌های زندانیان پرداخت کرده است.

۵۴۶ نفر از زندانیان نیازمندی که با داشتن شاکی خصوصی در زندان‌های استان تهران تحمل حبس می کردند، با پرداخت مبلغ ۳۶ میلیارد تومان آزاد شدند و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

زندان‌های استان، یکی از مراکز توزیع ۳۲۰۰ بسته‌های معیشتی به ارزش ۲۳ میلیارد تومان بوده که در مناسبت‌های طول سال گذشته به خانواده‌های زندانیان اعطاء کرده است.

به ۸۴۷ زندانی نیز مبلغ ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه حمایتی و ایاب ذهاب پرداخت شد.

به علاوه آینده شغلی تعداد ۳۵۰ نفر از زندانیان استان تهران با اخذ تسهیلات به مبلغ ۲۳ میلیارد تومان تضمین شد تا در کنار خانواده و جامعه، زندگی سالمی را ادامه دهند.

گفتنی است در یک سال گذشته، با مشارکت خیّرین، مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج و انجمن‌های حمایت استان و شهرستان تهران، بیش از ۴۴ هزار مورد خدمت به زندانیان استان تهران انجام شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha