حماسه‌ای ماندگار با سخاوت ۳۰ میلیاردی خیرین نوع‌دوست در جشن گلریزان  لنجان

هفدهمین جشن گلریزان زندان شهرستان لنجان ، با کمک ۳۰ میلیارد ریالی ،خیرین و نیکوکاران این شهرستان ، برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، به منظور کمک به آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و محکومین مالی نیازمند و معسر ، هفدمین مراسم جشن گلریزان زندان شهرستان لنجان ، با حضور معاون اداری مالی اداره کل زندانهای استان اصفهان ، مدیر نمایندگی ستاد دیه ، ریاست دادگستری و دادستان شهرستان لنجان، ائمه جمعه و جمعی از مسئولین و مردم خیر و نیکوکار این شهرستان ، برگزار شد.

حماسه ای ماندگار با سخاوت ۳۰ میلیاردی خیرین نوع دوست در جشن گلریزان  لنجان

دراین مراسم یکبار دیگر شکوه بخشش و سخاوت خیرین و مردم نیکوکار ، با اهداء ۳۰ میلیارد ریال در جهت کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند محکوم مالی و جرائم غیر عمد، به نمایش درآمد.
از زیبایی های این مراسم اهداء مبلغ ۹۳ میلیون ریال از سوی دانش آموزان کلاس اول مدرسه آینده سازان این شهر بود که اشک شوق را در دیدگان حاضرین جاری ساخت .
همچنین اهداء ۲۰ دست جهیزیه و تقبل هزینه برگزاری مراسم ازدواج ۳ نفر از فرزندان مددجویان و پرداخت هزینه تحصیلی ۵ نفر از خانواده زندانیان ، بارش باران سخاوت بود که نیک اندیشان لنجانی ، تقدیم کردند.
دراین مراسم ، از خانواده شهیدان حسینی که با اهداء کمکهای چشمگیر خود در جشن‌های گلریزان زندان لنجان ، مشارکت فعال داشتند ، تجلیل بعمل آمد.
اقامه نماز جماعت ، صرف افطاری و پذیرایی ، سخنرانی دادستان شهرستان ، معاون فرماندار و امام جمعه شهر زرین شهر و اجرای سرود و برنامه گلریزان ، از بخش‌های مختلف این جشن سراسر خیر و برکت بود.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha