آزادی ۲۵ زندانی نیازمند در آستانه آغاز سال جدید از زندان‌های خراسان رضوی

۲۵ نفر از زندانیان خراسان رضوی در ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه آغاز سال جدید از مراکز تأمینی و تربیتی استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، همزمان با فرا رسیدن سال جدید و در ایام ماه برکت خدا ، ۲۵ زندانی با بخشش کریمانه شاکیان پرونده و کمک های خداپسندانه خیرین و ستاد دیه استان از زندان شهرستان های قوچان، سبزوار، تایباد و نیشابور آزاد و سال جدید را در کنار خانواده تحویل می‌کنند.

برابر این گزارش، ۱۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و نیازمند نیشابور با پرداخت مبلغ چهار میلیارد و دویست میلیون ریال توسط خیرین نیک اندیش شهرستان و همچنین ۹ نفر از زندانیان نیازمند سبزوار در حاشیه مراسم معنوی محفل انس با قرآن کریم در زندان با کمک خیرین آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

در همین راستا ۲ نفر از زندانیان نیازمند تایباد با کمک های نقدی نیکوکاران شهرستان به مبلغ هفتصد میلیون ریال از زندان آزاد شدند.

گفتنی است ۴ زندانی شهرستان قوچان نیز با پرداخت مبلغ هشتصد میلیون ریال توسط خیرین و ستاد دیه استان و گذشت مبلغ ۴۲۰ میلیون ریالی توسط شاکیان پرونده از زندان آزاد و سال جدید را در کنار خانواده آغاز می‌کنند.

انتهای خیر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha