اولین جلسه شورای قضایی  زنجان با مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس برگزار شد

مسائل و مشکلات زندان های استان در اولین جلسه اعضای شورای قضایی با مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی پیگیری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در اولین جلسه اعضای شورای قضایی استان زنجان با مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به میزبانی دادگستری استان برگزار شد ،مهمترین موضوعات و مشکلات دستگاه قضایی از سوی نمایندگان مجلس و اعضای شورای قضایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان های استان ضمن قدردانی از برگزاری نشست مجمع نمایندگان با اعضای شورای قضایی، بخشی از مهمترین مشکلات زندان های استان را مطرح و خواستار حمایت نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات شدند.
بنیادی در این جلسه به ضرورت های ایجاد بازداشتگاه در شهرستان طارم اشاره و گفت :با توجه به بعد مسافت و همچنین نامساعد بودن مسیر تردد از شهرستان طارم به مرکز استان احداث بازداشتگاه در این منطقه با هدف رفاه خانواده زندانیان می بایست در دستور کار قرار گیرد.
بنیادی در ادامه افزود :متاسفانه بیشترین آمار جمعیت کیفری زندان های استان در مرکز استان متمرکز بوده که این موضوع علاوه بر مسائل امنیتی قطعاً آسیب های متعددی برای خانواده های بی بضاعت زندانیان به دنبال داشته که در این خصوص تبدیل بازداشتگاه خدابنده به زندان می تواند بخشی از مشکلات پیش رو را حل و فصل کند.
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی و حضور پررنگ آنان در زندان‌ها، خاطرنشان کرد: علیرغم این که قدم های بسیار مثبت و موثری در جهت انتقال زندان های مرکز استان به خارج از شهر برداشته شده اما ادامه این مسیر نیازمند ورود و حمایت مستقیم نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی است.
در پایان مدیر کل زندان های استان از اعضای مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی خواست تا ضمن بازدید مجدد از زندان های استان از نزدیک در جریان برنامه ها اقدامات صورت گرفته در داخل زندان ها قراربگیرند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha