سنگ تمام کردستانی‌ها با کمک ۲۰ میلیارد ریالی در جشن گلریزان شهرستان سنندج

جشن گلریزان مرکز استان کردستان در روز ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ مصادف با پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، مجتبی محمدی ، مدیر کل زندانهای استان و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه ، ضمن تقدیر از همراهی و حماسه رمضانی مردم نوع دوست سنندجی و مشارکت قابل توجه مسئولین و ارگانهای حمایتی و پوشش خبری و گسترده صدا و سیمای مرکز استان در تحقق اهداف انسانی ستاد مردمی دیه ، خاطر نشان کرد : به فضل پروردگار شهرستان سنندج با همت خیرین ، بازاریان ، اصناف و صنایع ، مسئولین و تلاشهای هیأت امناء ، کارنامه‌ قابل قبولی در خلق حماسه نوع دوستی و جلب کمکهای انسان دوستانه داشته است .

وی ادامه داد در هفته اول ماه مبارک رمضان امسال تاکنون مبلغی بالغ بر سی و پنج میلیارد ریال از محل کمکهای خیرین و مشارکت مسئولین به ستاد دیه استان واریز شده است که در تاریخ فعالیت ستاد دیه تا به حال بی سابقه بوده است .

زارعی کوشا استاندار کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت : در جلسه شورای اداری استان مصوب می کنیم که کلیه کارکنان دستگاه های اجرایی در صورت تمایل یک روز حقوق خود را به ستاد دیه اهداء نمایند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha