دیدار معاون نهضت سوادآموزی قزوین با مدیرکل زندان‌های استان

معاون نهضت سواد آموزی استان با مدیرکل زندانهای استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، روز گذشته ابراهیمی فلاح با حضور در دفتر مدیر کل زندانهای استان، با بهرامی دیدار وگفتگو کرد.

در این دیدار مدیرکل زندانهای استان با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در خصوص تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی‌ها، اظهار کرد: زندان را فرصتی می‌دانیم برای افرادی که تا پیش از این از آموزش و یادگیری مفاهیم اصلی زندگی امتناع می‌کردند.بنابراین زندان محیطی است برای ایفای مأموریت توسعه و تعمیق سواد برای سازمان نهضت سوادآموزی که می‌توانیم با همکاری مشترک این اقدام را به سرانجام رسانیم.

وی اشاره نمود: زندانهای استان تمام توان و ظرفیت خود را بکار خواهدگرفت تا در این مهم به موفقیت حداکثری دستیابیم و بتوانیم بیسوادی در زندانهای استان راریشه کن نماییم.

در ادامه معاون سواد آموزی استان نیز اظهار داشت: با تلاش و کوشش وهمکاری فی مابین توانسته ایم آمار بیسوادی در زندانهای استان را به حداقل برسانیم و این تلاش همچنان با توجه به ورودی های جدید ادامه خواهد داشت.

دیدار  معاون نهضت سواد آموزی استان با مدیرکل زندانهای استان قزوین

ابراهیمی فلاح گفت: وضعیت تحصیلی زندانیان به طور مرتب از طریق سامانه جامع سوادآموزی بررسی و زندانیان بی سواد تحت پوشش برنامه های سوادآموزی وکم سوادی قرارمی گیرند.

درپایان این دیدار از تلاشهای سرکار خانم میترا محرابی، رئیس اداره نهضت سواد آموزی استان بخاطر همکاری و تعاملات تاثیر گذار با موسسات کیفری، توسط مدیرکل زندانهای استان و با اهداء لوح وکارت هدیه، تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha