آخرین جلسه شورای اداری زندان‌های گلستان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

آخرین جلسه شورای اداری زندان‌های گلستان در سال ۱۴۰۲ با حضور مدیرکل، معاونین، رؤسای دوائر ستادی، مدیران و مسئولین زندان‌های استان برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، ابتدا مدیرکل زندان‌های استان با بیان احادیثی از پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار(ع)، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، از زحمات تمامی کارکنان زندان‌های استان درسال جاری تقدیر و تشکر کرد.

غلامرضا سرلک گفت: امسال شاهد هم آوایی بهار قرآن با بهار طبیعت هستیم، فضای زندان‌ها را جهت آرامش خاطر بیش از پیش کارکنان و زندانیان محیا سازید تا فرائض دینی ماه مبارک رمضان و آئین های سنتی عید نوروز به خوبی و در فضایی معنوی و مفرح انجام شود.

مدیرکل زندان‌های استان با تأکید بر جدیت و هوشیاری مضاعف کارکنان زندان‌ها در حفظ نظم و امنیت در ایام پیش رو، گفت: کارکنان مداومتکار طبق برنامه ریزی انجام شده با حضور فیزیکی، مستمر و مؤثر فرایند زندانبانی را در زندان‌ها به دقت بررسی و در صورت وجود مشکلات احتمالی ضمن هماهنگی با مسئولین درصدد رفع آن برآیند.

وی ضمن تشکر از زحمات حوزه مالی اداره کل زندان‌ها در تأمین اعتبارات عمرانی، تملک و... از جذب و تخصیص اعتبارات رفاهی کارکنان زندان‌های استان در پایان سال خبر داد.

غلامرضا سرلک شایعه‌سازی و شایعه پراکنی را آفت یک مجموعه دانست و ضمن توصیه به پرهیز از این رفتار ناشایست و غیراخلاقی، برخورد قاطع با افراد خاطی و مغرض را خواستار شد.

مدیرکل زندانهای گلستان ضمن اشاره به بخشنامه های ارسالی از سوی سازمان زندان‌ها، بر اجرای دقیق و بموقع آن در زندان‌ها و نظارت بر اجرای آن از سوی واحدهای نظارتی تأکید کرد.

وی درادامه با مهم برشمردن امورات بهداشت و درمان در زندان، حضور فیزیکی پزشکان و اقدامات مستمر و مؤثر پرستاران در این ایام جهت حفظ سلامت مددجویان را الزامی دانست و بر تأمین داروها و لوازم مورد نیاز داروخانه در زندان‌های استان تأکید کرد.

غلامرضا سرلک ضمن عرض تبریک پیشاپیش عید نوروز، سال جدید را برای تمامی کارکنان و خانواده هایشان سالی توأم با سلامتی وموفقیت آرزو کرد و تلاش و کوشش مضاعف را در سال پیش‌رو برای اعتلای بیش از پیش خدمات زندانبانی، خواستار شد.

در ادامه معاونین، روسای دوائر ستادی ، مدیران ومسئولین زندان‌ها در خصوص موضوعات مختلف با یکدیگر گفتگو و تبادل نظر کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha