هزینه سالگرد فوت به آزادی زندانیان شهرستان نور اختصاص یافت

خانواده نیکوکار شهرستان نور هزینه ۱۰۰ میلیون تومانی مراسم سالگرد پدر مرحومشان را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، همزمان با حلول ماه مبارک رمضان و ماه میهمانی خدا، خانواده یکی از متوفیان شهرستان نور هزینه مراسم سالگرد پدر مرحومشان را به نیت باقیات صالحات و توشه اخروی به آزادی زندانیان محکومین مالی زندان نور اختصاص دادند.

این خانواده نیکوکار هدف از اهدای هزینه سالگرد پدر مرحومشان جهت آزادی زندانیان نیازمند مالی را خشنودی و آرامش روح آن مرحوم و نقش مثبت در ایجاد نشاط و ثبات عاطفی بین خانواده زندانیان نیازمند در ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز عنوان کردند.

تقوی رئیس زندان شهرستان نور در همین خصوص گفت: خانواده متوفی ضمن حضور در زندان نور با واریز ۱۰۰ میلیون تومان به حساب انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان خواهان آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد شدند.

وی ضمن قدردانی از اقدام خیرخواهانه و معنوی خانواده متوفی اظهارداشت: فرهنگ سازی این اقدام خداپسندانه و تأثیرگذاری در اعتقادات و رفتارهای اجتماعی می تواند دغدغه های تعداد زیادی از افراد نیازمند جامعه را کاهش داده و آرامش و نشاط و شادابی را به کانون خانواده هدیه دهد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha