آزادی یک زندانی در مراسم بزرگداشت مقام شهدا در کرمان

در راستای بزرگداشت روز شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مراسمی با روایتگری، خاطره گویی و تجلیل از خانواده شهدا در اداره‌کل و زندان‌های استان کرمان صورت گرفت و از کارکنان ایثارگر و وابسته به شهدا و ایثارگران تقدیر شد. در مراسم یادواره شهدا، یک زندانی از زندان شهربابک به کمک خیرین آزاد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، مراسم بزرگداشت مقام شهدا با حضور مسئولین، کارکنان و سربازان وظیفه اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، با اجرای مداحی و سخنرانی برگزار شد.

آزادی یک زندانی در مراسم بزرگداشت مقام شهدا در کرمان

در زندان زرند، این مراسم با حضور سردار ایرانمنش یادگار جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس برگزار شد. سردار ایرانمنش در این مراسم معنوی در جمع زندانیان گفت: ٢٢ اسفند روز بزرگداشت مقام شهداست. شهادت، عزت ابدی است و شهدا، مشعل‌داران پیروزی، آزادی و استقلال کشورند.

آزادی یک زندانی در مراسم بزرگداشت مقام شهدا در کرمان

در روز بزرگداشت مقام شهدا، یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور رؤسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان عنبرآباد، برخی از مسئولین شهرستانی و مداحان و راویان برجسته شهرستان، با حضور پرشور کارکنان و زندانیان زندان جیرفت دراین زندان برگزار شد. برپایی نمایشگاه وصیت نامه شهدا، مداحی، سخنرانی، پخش کلیپ‌های حماسی هشت سال دفاع مقدس، خاطره گویی و روایتگری رشادت‌های شهدا، از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

آزادی یک زندانی در مراسم بزرگداشت مقام شهدا در کرمان

اولین یادواره شهدا با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان، جانشین سپاه و فراجا، معاونین اداره آموزش و پرورش و بنیاد شهید و جمع دیگری از مسئولین ادارات و ایثارگران و خانواده‌ شهدا، در زندان رفسنجان برگزار شد. اجرای سرود و مداحی توسط گروه هنری سراج، خاطره گویی، روایتگری و سخنرانی میهمانان و روحانیون از جمله برنامه‌های این یادواره بود. در حاشیه این مراسم از کارکنان ایثار و وابسته به خانواده شهدا و ایثارگران، تجلیل شد.

آزادی یک زندانی در مراسم بزرگداشت مقام شهدا در کرمان

یادواره شهدای شهرستان شهربابک نیز با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی به میزبانی زندان شهربابک برگزار و از پرسنل و زندانیان وابسته به خانواده شهدا و ایثارگران، تقدیر شد. سرهنگ امینی جانشین ناحیه مقاومت سپاه پاسداران شهرستان در خصوص شهدا گفت: حرفی جز اخلاص، جز خدا، جز نماز، جز تسلیم، چیز دیگه‌ای توی میدان‌های نبرد دیده نمی‌شد.

در حاشیه مراسم معنوی بزرگداشت مقام شهدای شهرستان شهربابک، یک زندانی با بدهی مبلغ ۴۰میلیون تومان، به کمک خیرین شهرستان آزاد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha