۵۲ زندانی نیازمند اردبیلی با مساعدت خیرین آزاد شدند

در آیین آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که با حضور تعدادی از خیرین و مسئولین اجرایی و قضایی استان در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اردبیل برگزار شد، ۵۲ زندانی نیازمند با محکومیت بیش از ۴۱ میلیارد تومان از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، همزمان با ماه ضیافت الهی و در آستانه سال جدید، دوازدهمین مراسم آزادی زندانیان نیازمند با محکومیت‌های غیرعمد در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که تعدادی از خیرین شاخص استان و جمعی از مسئولین قضایی و اجرایی حضور داشتند، آیت‌الله عاملی، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اردبیل، ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در آزادی زندانیان نیازمند، اهالی استان را مردمی مذهبی و عاطفی دانست و اظهار داشت: افراد جامعه همانند اعضای یک خانواده هستند و اگر مشکلی برای کسی پیش بیاید تمامی افراد آن خانواده در قبال آن موظف و مکلف می‌باشند.

مبلغ کل محکومیت این ۵۲ زندانی نیازمند، بیش از ۴۱ میلیارد تومان بود که با قبول اعسار از سوی مقامات قضایی، آورده خود مددجویان، گذشت شکات و ارائه تسهیلات بانکی، مابقی بدهی و دیون این افراد از محل کمک‌های مردمی پرداخت و زمینه آزادی آنان فراهم شد.

۵۲ زندانی نیازمند اردبیلی با مساعدت خیرین آزاد شدند

در پایان این مراسم از خیرین برتر استان تجلیل شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha