تقدیر استاندار البرز از فعالیت های تربیت بدنی کارکنان زندان های استان البرز

در راستای ارتقا سلامت، ایجاد انگیزه، شور و نشاط در بین کارکنان و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تیم های ورزشی کارکنان زندان‌های استان البرز توانستند در سالجاری چندین عنوان برتر استانی و کشوری کسب کنند و از سوی استاندار البرز مورد تقدیر قرار گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان البرز، فتحی سرپرست اداره کل زندان‌های استان با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه تربیت بدنی کارکنان گفت: با رای زنی‌های صورت گرفته و به منظور ارتقا کمی و کیفی فعالیت‌های ورزشی، تفاهم نامه‌های همکاری بین اداره کل زندان‌های استان البرز با هیات ورزش‌های همگانی، هیات آمادگی جسمانی و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج منعقد شده است.

فتحی افزود: تیم فوتسال کارکنان زندان‌های استان البرز در سالجاری توانست نایب قهرمان مسابقات دهه فجر کارکنانِ دستگاه‌های وابسته به دادگستری البرز را کسب کند و در رشته های داژبال و والیبال نیز توانست در سطح استان و شهر کرج مقام های اول تا سوم را کسب کند.

تقدیر استاندار البرز از فعالیت های تربیت بدنی کارکنان زندان های استان البرز

سرپرست اداره کل زندان‌های استان افزود: خوشبختانه در حال حاضر شاهد اجرای برنامه های متنوع ورزشی مانند فوتسال، والیبال، لیوانچینی، دارت، تنیس روی میز، استقامت و... در مناسبت های مختلف و با حضور ورزشکاران و مربیان هیات های ورزشی استان در زندان‌ها هستیم که این امر می تواند علاوه بر ارتقا سلامت جسم و روان کارکنان به همبستگی و همدلی بین آنان نیز کمک کند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha