ارائه خدمات معاینه، دارو و درمان به حدود ۴٠٠ نفر از خانواده‌های زندانیان شیراز

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز گفت: در آستانه بهار طبیعت و بهار قرآن و سال نو، چهارمین طرح معاینه و درمان رایگان خانواده‌های زندانیان تحت پوشش این انجمن توسط گروه پزشکان جهادی شهید شعبانی شیراز انجام پذیرفت. 

بگزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان فارس، محمود قربانی افزود: با تاکیدات دادستان عمومی انقلاب مرکز فارس و همچنین مدیرکل زندان‌های استان فارس ، موضوع توسعه و ارائه خدمات متنوع به خانواده‌های نیازمند زندانیان تحت پوشش این انجمن در دستور کار است و همینک نیز شاهدیم که در چهارمین برنامه سلامت محور سال جاری این انجمن، تعدادی از پزشکان متخصص همکار با گروه پزشکان جهادی شهید شعبانی استان از سوی سازمان بسیج پزشکان فارس دعوت شده و ماموریت یافته اند تا خدمات معاینه و درمان خود را به خانواده‌های زندانیان ارائه نمایند. ارائه خدمات معاینه، دارو درمان به حدود ۴٠٠ نفر از خانواده‌های زندانیان شیراز

وی افزود: در این برنامه ۹ پزشک متخصص در حوزه‌های مختلف در محل سایت اداری-حمایتی و خدماتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تجهیزات لازم مستقر و به ارائه خدمات معاینه و درمان بیش اژ ۱۷۰ خانواده زندانی پرداختند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز افزود: هر خانواده به چند پزشک مراجعه نمودند که نزدیک به ۴۰۰ مورد خدمات معاینه و تجویز دارو بصورت رایگان ارائه شده است.

محمود قربانی در خاتمه تاکید کرد: با همکاری بیمارستان شهید شوشتری و شهید دستغب شیراز و پزشکان و مراکز درمانی خیر، تداوم سیر درمان بیماران نیازمند بصورت رایگان انجام می‌پذیرد.

گفتنی است در اثنای این برنامه سلامت محور، با حضور رییس سازمان بسیج پزشکان فارس و مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز،از پزشکان همکار در این اردوی جهادی-پزشکی با تقدیم لوح، تقدیر بعمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha