کمک 22 میلیاردی نیکوکاران اراکی برای رهایی محکومان نیازمند از زندان

 در مراسم جشن گلریزان ستاد دیه با مشارکت برنامه تلوزیونی شبکه آفتاب مبلغ 22 میلیارد ریال کمک نیکوکاران اراکی برای رهایی محکومان مالی از بند زندان جمع آوری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی ، علی اسلام خواه مدیرکل زندان های استان مرکزی در ادامه این خبر اضافه کرد؛ در جشن گلریزان شهرستان اراک ، خیرین گرامی بیش از 22 میلیارد ریال جهت کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد تعهد کردند.

اسلام خواه همچنین خاطرنشان کرد ؛حضور محکومان مالی و غیر کلاهبرداری در زندان علاوه بر تراکم جمعیت کیفری عمدتاً رنج دوری سرپرست خانواده و تشدید مشکلات مالی و اجتماعی همسر و فرزندان آنان را به دنبال دارد .

عضو شورای قضایی استان مرکزی یادآور شد؛زندان محلی برای نگهداری و بازاجتماعی کردن مجرمانی است که با رفتار مخاطره آمیز خود موجب سلب امنیت اجتماعی و روانی جامعه را فراهم نموده و براین اساس تلاش برای رهایی زندانیان کم خطر و آزادی محکومان مالی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی اعضای خانواده آنان در دستور کار است .

این مقام مسئول در ادامه از خیران و نیکو کاران و همچنین مقامات قضایی و اجرایی استان مرکزی که همواره با بخشش مال خود و یا همکاری با ستاد مردمی دیه و انجمن حمایت از زندانیان زمینه بازگشت سعادتمندانه زندانیان بی بضاعت به کانون گرم خانوادگی را مهیا می کنند قدردانی کرد و تداوم این رویکرد خداپسندانه را خواستار شد.

مدیرکل زندان های استان مرکزی با اشاره به جمع آوری مبلغ 22 میلیارد ریال در جشن گلریزان روز گذشته افزود؛ با این مبلغ تعدادی از زندانیان مشمول کمک های ستاد دیه از زندان مرکزی و در طول سال 1402 هم تعداد 300 نفر از زندانیان با کمک خیرین و منابع ستاد دیه استان از زندان های استان آزاد شده اند.

 کمک 22 میلیاردی برای رهایی محکومان مالی اززندان

گفتنی است حسین بیگی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی در پایان این مراسم جشن گلریزان گفت : خیّرین عزیز استان مجموعاً مبلغ 55 ریال در سال جاری برای آزادسازی زندانیان نیازمند پرداخت نموده اند .

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha