آیین استقبال از ماه رمضان در زندان‌های اردبیل برگزار شد

در آستانه فرارسیدن ایام پربرکت ماه رمضان، کارکنان و مددجویان زندان‌های اردبیل با غبارروبی نمازخانه‌ها و حسینیه‌ها به استقبال این ماه پرفیض و برکت رفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، جابر عبدی، معاون سلامت، اداره کل، مهم‌ترین محور برنامه‌های ماه مبارک رمضان را اجرای طرح‌های قرآنی و انس بیشتر گروه‌های هدف با این معجره الهی عنوان کرد.

آیین استقبال از ماه رمضان در زندان‌های اردبیل برگزار شد

وی در جمع مددجویان، ماه رمضان را فرصت خوبی برای رسیدن به قله‌های معنویت و جبران کاستی‌ها و لغزش‌های گذشته و آمادگی برای خودسازی و تزکیه نفس دانست و اظهار داشت: در جهت بهره‌مندی از فیوضات قرآنی و تبیین سیره عملی و اخلاقی ائمه معصومین(ع) در مراکز تامینی، دارالقران‌های مستقر در زندان‌های استان با برگزاری کلاس‌های متنوع آموزشی و دعوت از استادان و خطیبان برجسته حوزه و دانشگاه، اجرای طرح‌های قرانی را در دستور کار خود قرار داده است.

آیین استقبال از ماه رمضان در زندان‌های اردبیل برگزار شد

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای استان، جزخوانی روزانه قرآن، برگزاری نمازهای جماعت، مراسمات شبهای احیا، برپایی سفره‌های احسان، اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان نیازمند، برگزاری دوره‌های احکام و اخلاق اسلامی، اجرای محافل شعر و ادب، برگزاری مسابقات کتابخوانی و ... را از اهم برنامه‌های این ماه مبارک در زندان‌های استان عنوان کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha