آخرین نشست شورای اداری زندان‌های اردبیل در سال جاری برگزار شد

شورای اداری زندان‌های استان اردبیل با دستورکار گزارش عملکرد یک ساله اولویت‌های سازمانی و بررسی میزان تحقق شاخص‌های تعیین شده، تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، در این نشست که تمامی اعضای شورای اداری و برنامه‌ریزی زندان‌های استان، متشکل از معاونین، روسای زندان‌ها و مراکز تابعه همچنین مسئولین واحدهای ستادی حضور داشتند، مدیرکل زندان‌های استان ضمن قدردانی از تلاش یکساله همکاران در مجموعه مراکز تامینی و با اشاره به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز اظهار داشت: رسیدن به چشم‌اندازها و اولویت‌های تعیین شده سازمان مستلزم همت مضاعف، عزم جدی و اراده راسخ فعالین عرصه اصلاح و تربیت است.

آخرین نشست شورای اداری زندان‌های اردبیل در سال جاری، برگزار شد

وی با اشاره به دستاوردهای ارزشمند زندان‌های استان در حوزه‌های مختلف زندانبانی گفت: به مدد الهی و همت همکاران تلاشگر و خستگی‌ناپذیر این مجموعه ، در سال جاری کارنامه قابل قبولی در بسیاری از شاخص‌های تعیین شده داشتیم، اما این امر نباید ما را از نقاط ضعف خود غافل کند.

امجدی، کسب رتبه یک کشوری در ارزیابی عملکرد مربوط به اولویت‌های ۵گانه، کسب رتبه برتر در فعالیت‌های ستاد اقامه نماز و تحقق حقوق شهروندی بین دستگاه‌های اجرایی استان، مقام اول لیگ دسته دو فوتسال کشوری کارکنان، انتقال زندان‌های گرمی و ندامتگاه زنان به خارج شهر در راستای اجرای قانون انتقال زندان‌های فرسوده به خارج از بافت شهری، اجرای بیش از ۹۵ درصد دادرسی‌ها توسط سامانه دادرسی الکترونیکی، قرار گرفتن در رده سه استان برتر کشوری در بحث مراقبت‌های الکترونیک، کسب مقام اول کشوری در ارزیابی شاخص‌های ۱۸گانه در اکثر ماه‌های سال و رتبه‌های برتر متعدد در مسابقات فرهنگی ورزشی توسط مددجویان را گوشه‌ای از موفقیت‌های حاصله در سال جاری دانست.

آخرین نشست شورای اداری زندان‌های اردبیل در سال جاری، برگزار شد

تنظیم لوح مداومتکاری در ایام ماه رمضان و تعطیلات عید نوروز، برگزاری جلسات فرعی کمیته نظم و امنیت، اجرای برنامه‌های ماه رمضان و جشنواره نوروزی، ارتقای بازرسی‌های هدفمند بصورت غیرمترقبه و موردی، سرکشی مسئولین نظارتی بویژه در اوقات سحری، افطاری و ایام تعطیلات نوروزی، شارژ انبارهای مواد غذایی، بهداشتی و دارویی، نظارت بر کیفیت و کمیت غذا بویژه در ماه مبارک رمضان، برنامه‌ریزی برای اجرای باشکوه جشن‌های گلریزان، ثبت دقیق عملکرد سالانه در سیستم ERP، دیدار بلاواسطه با زندانیان و بررسی مطالبات و درخواست‌های آنان، برگزاری کلاس‌های آگاه‌سازی و رسیدگی به مشکلات سربازان وظیفه و ... از عمده تاکیدات مدیرکل زندان‌های استان در این نشست بود.

آخرین نشست شورای اداری زندان‌های اردبیل در سال جاری، برگزار شد

در ادامه، تمامی اعضای حاضر در جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد سالیانه، مسایل و مشکلات، نقاط قوت و ضعف حوزه کاری خود را بیان کردند که در خصوص حل و فصل این مشکلات رایزنی و دستورات لازم توسط مدیرکل زندان‌های استان صادر شد.

آخرین نشست شورای اداری زندان‌های اردبیل در سال جاری، برگزار شد

این نشست ۶ساعته با اهدای لوح سپاس از سوی مدیرکل برای تمامی اعضا، به کار خود پایان داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha