اجرای طرح قرآنی ضحی در زندان مراغه در آستانه ماه مبارک رمضان

در آستانه ماه مبارک رمضان ، با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مراغه، جلسه اجرای طرح قرآنی ضحی در زندان مراغه برگزار و یکی از حافظین کل قرآن شهرستان مراغه به عنوان مربی این طرح معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی ، محمود نعمتی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مراغه، با تقدیر از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در زندان مراغه گفت :اجرای طرح قرآنی در زندان مراغه برای تشویق و علاقمند کردن زندانیان برای مشارکت در فعالیت های فرهنگی و ایجاد تغییر در زندگی آنها پی ریزی شده است که با توسل به آیات و مفاهیم قرآنی سعی شده مقدمات اصلاح وتربیت زندانیان هموار گردد.

وی از اعطای تسهیلات تشویقی به حافظان قرآن از جمله اعطای مرخصی های ۳۰ تا ۴۵ روزه برای مددجویان خبر داد و خواستار مشارکت روحانیون و مربیان و مسئولین فرهنگی در اجرای هر چه بهتر این طرح شد.

د️ر ادامه غلامرضا سلطانی رئیس زندان مراغه نیز باقدردانی از توجه دادستان مراغه به ترویج فرهنگ انس با قرآن و فعالیت های فرهنگی و تربیتی در زندان، از آمادگی مجموعه زندان مراغه برای پیشبرد این هدف خبر داد و اظهار داشت :انس با قرآن کریم باعث کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین کاهش جمعیت کیفری زندان را بدنبال خواهد داشت .

در این جلسه، رئیس دارالقرآن آموزش و پرورش و از حافظان کل قرآن که از سوی دادستان عمومی و انقلاب به عنوان مربی هدایت طرح قرآنی ضحی معرفی شده است، به تشریح شیوه اجرای این طرح پرداخت. ️

همچنین دادستان عمومی و انقلاب مراغه از مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان در تهیه ملزومات این طرح سپاسگزاری نمود. ️پس از این جلسه دادستان به همراه مربی قرآنی و مسئولین زندان در یکی از اندرزگاه های زندان حضور یافته و ضمن تشریح این طرح قرآنی، به استماع نظرات زندانیان پرداختند.

 اجرای طرح قرآنی ضحی در زندان مراغه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha