جلسه مدیران عامل انجمن حمایت زندانیان تهران و شهرستان‌های تابعه در پاکدشت ورامین

آخرین جلسه مدیران عامل انجمن حمایت تهران و شهرستان‌های تابعه در مصلی نماز جمعه شهرستان پاکدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، آخرین جلسه انجمن حمایت زندانیان، با حضور امام جمعه و دادستان پاکدشت، معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان تهران، رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج استان، مدیران عامل ۱۳ گانه، در مصلّی شهرستان برگزار شد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان تهران هدف از برگزاری جلسه را تبیین وظیفه اصلی انجمن‌ها، شناسایی و جذب حداکثر خانواده‌های نیازمند و مشارکت خیّرین برای دستگیری نیازمندان عنوان کرد.

جلسه مدیران عامل انجمن حمایت زندانیان استان و شهرستان‌های تهران در پاکدشت ورامین

جمیاری مصادق آیه ۳۲ سوره مبارکه مائده را رسالت اصلی سازمان زندان‌هادانست و افزود: در حال حاضر بیش از ۸ هزار خانواده در تهران و شهرستان‌های تابعه تحت حمایت مادی و معنوی انجمن‌ها و مرکز مراقبت بعد از خروج هستند.

معاون مدیرکل در ادامه اظهار داشت: ریشه بزه و بزه‌کاری در بی‌کاری و نداشتن حرفه و شغل است.در سال‌جاری با تدابیر و درایت انجام شده ۸۷۰ نفر از زندانیان آزاد شده مشغول کار شدند و این امر نوید بازگشت سعادتمندانه به جامعه می‌باشد.

جلسه مدیران عامل انجمن حمایت زندانیان استان و شهرستان‌های تهران در پاکدشت ورامین

گفتنی است در پایان این جلسه، با حضور امام جمعه، دادستان و معاون سلامت، اصلاح و تربیت از خیّرین برتر شهرستان پاکدشت تجلیل شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha