برگزاری جلسه هماهنگی جشن‌های گلریزان ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری

جلسه هماهنگی جشن‌های گلریزان ماه‌مبارک رمضان با حضور مدیرکل صداو سیما، مدیر کل زندان‌های استان ، مدیرعامل و اعضای هیئت امنای ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان چهارمحال و بختیاری، به منظور برنامه ریزی تولید و پخش برنامه های تاثیر گذار برمخاطب استانی در جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، مدیرکل زندان های استان با مدیرکل صدا و سیما و تهیه کنندگان ویژه برنامه افطار و سحر شبکه«جهان بین» دیدار و گفتگو کرد

مدیر نمایندگی ستاد ده استان در ابتدای این جلسه با تشریح فعالیت های سال قبل و بیان انتظارات سال جاری گفت: اثرگزاری برنامه های تلویزیونی و رادیویی در میزان مشارکت های مردمی ملموس و مسئولین ستاد دیه بازخوردهای متعددی را دیده اند. مجید صیادی افزود با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید سعید نوروز تدوین برنامه های متناسب با این ایام از اهمیت خاصی برخوردار است.

مدیرکل زندان های استان با تاکید بر اهمیت همکاری دستگاهای اجرائی و خصوصا نقش سازنده صدا و سیما اظهار داشت : همانگونه که تاثیرمثبت رسانه ملی را در ایام انتخابات و دیگر رویدادها دیده‌ایم، لازم است از این تاثیر گزاری در جهت آشنایی مخاطبین با فعالیت های زندان، ستاد دیه و انجمن های حمایت استفاده نمود و علاوه بر جلب مشارکت های مردمی به جنبه های آموزشی آن هم توجه نمود.

مدیرکل صدا و سیما با تشریح فعالیت های صدا وسیما و سیاست های اجرایی آن‌، فعالیت های ستاد دیه را ارزشمند دانست و اعلام کرد: متناسب با برنامه های تدوین شده برای ماه مبارک رمضان و عید نوروز، فرصت های لازم برای اجرای برنامه های ستاد دیه به وجود خواهد آمد.

حسینی برهمکاری در تهیه و تولید، برنامه تلویزیونی و رادیویی و ویژه برنامه های جشن های گلریزان تاکید کرد و افزود:تجربه زیسته زندانیان و خانواده آنها را می توان با ابزار هنر به اثری اثرگذار و ماندگار تبدیل کرد. .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha