پرداخت بیش از یک میلیارد و 800 میلیون عیدی و کمک هزینه معیشتی به خانواده زندانیان زنجانی

در آستانه ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید مبلغ یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان در قالب مستمری، عیدی و سبد کالا به ۸۴۵ خانواده زندانی در زنجان پرداخت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با اعلام این خبر گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مبلغ دویست وسی میلیون تومان مستمری ماهیانه به حساب خانواده زندانیان نیازمند در زنجان واریز شد.
بنیادی افزود: میزان مستمری پرداخت شده در قالب خانوارهای یک نفره تا ۵ نفره متغیر بوده و بر اساس تعداد افراد خانواده مبلغ مستمری نیز افزایش یافته است .
مدیر کل زندان‌های زنجان اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ میلیون تومان عیدی برای ۸۴۵ نفر از اعضای خانواده زندانیان پرداخت شده که مبلغ عیدی هر فرد ۶۱۵ هزار تومان بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در ادامه بیان کرد: در راستای حمایت حداکثری از خانواده زندانیان نیازمند در پایان سال و به همت انجمن حمایت از زندانیان زنجان، تعداد ۸۴۵ بسته غذایی به ارزش ریالی یک میلیارد و یکصد میلیون تومان تهیه و در پایان سال در بین خانواده‌های زندانیان نیازمند زنجان در حال توزیع است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha