آخرین جلسه تبیین اولویت‌های پنجگانه در سال جاری

جلسه تبیین اولویت‌های پنجگانه سازمان زندانهای کشور سال ۱۴۰۲در شورای اداری زندانهای استان خراسان جنوبی به میزبانی شهرستان طبس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان جنوبی ، «عبدی»مدیرکل زندانهای خراسان جنوبی در جلسه تبیین اولویت‌های پنجگانه سازمان زندانهای کشور در شورای اداری زندان های خراسان جنوبی به میزبان شهرستان طبس گفت : اولویت‌های پنجگانه سازمان زندانهای کشور به درستی هدف پیشروی تمامی کارکنان زندانهای خراسان جنوبی را روشن کرده و برای تحقق این اولویت‌ها نباید از هیچ تلاشی فروگزاری کنیم.

وی افزود: کار در زندان و حوزه های مختلف اصلاحی و تربیتی شب و روز نمی‌شناسد و می بایست با انگیزه مضاعف و تلاش خستگی ناپذیر در این راه قدم برداریم .

وی با بیان اولویت های پنج گانه سازمان گفت: امیدوارم همکاران با استفاده بهینه از خلاقیت و انگیز خوددر پیشبرد اهداف و اولویت های سازمانی قدم موثری بردارند چرا که استفاده درست از خلاقیت یکی از شاخصه های کلیدی و مهم در عملیاتی شدن اولویت ها خواهد بود.

وی تاکیدکرد: با تعامل، همدلی وهمکاری وخرد جمعی باید تلاش کنیم که نسبت به اجرای این اولویت ها در زندان ها اقدامات خوبی شاهد باشیم .

در ادامه و در حضور روسای زندانهای و مسئولین ستادی اداره کل ، مصوبات جلسه شورای اداری گذشته قرائت و به بررسی موارد انجام گرفته و در حال انجام پرداخته شد .

اولویت های سازمان به شرح زیر است:

*استفاده حداکثری از ظرفیت مصوبه مولدسازی با رویکرد: انتقال زندان‌های فرسوده به خارج از شهرها، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تامین تجهیزات امنیتی و هوشمند.

*ساماندهی نحوه نگهداری زندانیان دارای جرایم خشن، سارقین سابقه‌دار و مجرمین حرفه‌ای با رویکرد ارتقاء کارکرد حبس.

*توسعه کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی و اصلاحی و حمایتی با هدف کاهش آسیب و بازاجتماعی شدن زندانیان مبتنی بر توانمندسازی، اشتغال تولیدمحور، سلامت فراگیر.

*ارتقاء سطح انگیزش و بهره‌وری نیروی انسانی در شغل سخت و پرصعوبت زندانبانی با رویکرد ساختارکارآمد، آموزش پویا، توسعه رفاهیات.

*توسعه بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی و تاسیسات نوین درجهت کاهش جمعیت کیفری بصورت هدفمند، فعال و متوازن.

شایان ذکر است، پیش از این تبیین اولویت های پنجگانه سازمانی در شهرستان های بیرجند و فردوس برگزار شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha