اهداء 400 جلد کتاب به زندان‌های کردستان توسط خیّر سنندجی

خیر کردستانی 400 جلد کتاب از کتابخانه شخصی خود، با موضوعات مختلف، روانشناسی،رومان، داستانهای کوتاه قرآنی و شعرو ادبیات را به اداره فرهنگی و تربیتی زندانهای کردستان اهداء کرد.

اهداء 400 جلد کتاب به اداره فرهنگی و تربیتی زندانهای کردستان توسط خیر سنندجیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، خیر سنندجی که نمی خواست نامش آشکار شود، گفت: شرایط خاص موجود در زندان و مشاهده برنامه های اصلاحی و تربیتی مربوط به زندانهای کردستان در رسانه ملی و ایجاد بستر های مناسب مطالعه در بندهای ندامتگاه مرکزی سنندج و همچنین داشتن وقت کافی مددجویان، بنده را برآن داشت تا تمامی کتابهای موجود در کتابخانه شخصی خود را به اداره فرهنگی و تربیتی زندانهای کردستان اهداءکنم.
این خیر کردستانی در ادامه افزود، امیدوارم با تقدیم این کتابها به مددجویان آسیب دیده، بستری در راستای اصلاح و تربیت و بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه فراهم گردد.
رزمگاه معاون اصلاح وتربیت زندانهای کردستان با تشکر از این امر خداپسندانه، گفت، زندانهای کردستان با احداث محیط و بستر های مناسب مطالعه و کتابخانه ای و موجودی بیش از 13 هزار جلد کتاب، روزانه بیش از 65 درصد از مددجویان را پذیرش می کند.
شایان ذکر است جدا از دراختیار داشتن کتابخانه های بزرگ در زندانها، روزانه بیش از 23 مورد روزنامه، هفته نامه، مجله و نشریات مختلف چاپ داخل کشور به صورت مستمر توسط اداره فرهنگی وتربیتی زندانهای استان در اختیار مددجویان قرار می گیرد که این امر سرانه مطالعه در زندان را به بالای 75% رسانده است.

انتهای خبر/اهداء 400 جلد کتاب به اداره فرهنگی و تربیتی زندانهای کردستان توسط خیر سنندجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha