ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی از وضعیت بهداشتی ندامتگاه تهران بزرگ

کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان ری و دانشگاه علوم پزشکی از قسمت های مختلف ندامتگاه تهران بزرگ بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، به منظور ارزیابی حفظ سلامت و رعایت اصول بهداشتی در محیط زندان، کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان ری و دانشگاه علوم پزشکی از قسمت‌های مختلف ندامتگاه تهران بزرگ بازدید کردند و از نزدیک اقدامات زندان را در حوزه بهداشتی مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

از آنجا که در تعریف بهداشت جهانی زندان یکی از محل‌های تجمعی می‌باشد، بحث اماکن خاص و حضور افرادی که گاها به دلیل مشکلات زمینه‌ای دارای بیماری‌های خاصی هستند مطرح می‌گردد و ارتباط و تعامل شبکه بهداشت با واحد بهداشت و درمان زندان جهت قطع زنجیره انتقال و پیشگیری از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد.

بازدید از قسمت‌های زندان در جهت همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان ری با واحد بهداشت و درمان ندامتگاه تهران بزرگ، جهت گسترش خدمات در زمینه شناسایی، بیماریابی، امر تشخیص، پیگیری نتایج، درمان و مراقبت از بیماری با درمان دارویی، ایمن سازی و واکسیناسیون صورت گرفته‌است.

خدمات درمانی، وضعیت آشپزخانه‌ها، اماکن عمومی و وضعیت بهداشت فردی از موارد مورد ارزیابی کارشناسان شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در ندامتگاه تهران بزرگ بوده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha