قضات دادسرا از زندان زرند بازدید کردند

در راستای کاهش جمعیت کیفری، رئیس دادگستری، دادستان، معاون دادستان، قضات، دادیاران و بازپرسان دادگستری شهرستان زرند با حضور در زندان و دیدار با زندانیان، به مشکلات قضایی زندانیان رسیدگی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمان، به مناسبت هفته دولت و در راستای کاهش جمعیت کیفری و رسیدگی به پرونده های زندانیان رئیس دادگستری، دادستان، معاون دادستان، قاضی ناظر زندان، همه قضات دادسرا، بازپرسان و دادیاران با حضور در زندان زرند از نزدیک با زندانیان دیدار و گفتگو کردند.

رئیس دادگستری شهرستان زرند در جمع زندانیان گفت: مسئولین زندان اهتمام جدی در فراهم نمودن شرایطی جهت اصلاح و تربیت زندانیان داشته اند که امروز شاهد توفیقات آن در زندان هستیم.

فرحبخش در این بازدید چند ساعته یکی از ثمرات بازدید زندان را ایجاد حفظ و افزایش روحیه امیدواری در زندانیان عنوان کرد و افزود: این رفت و آمدهای قضات، گفت و گوی رودررو و بدون واسطه با زندانیان برای رفع مشکلات احتمالی و راهنمایی آنها باعث ایجاد آرامش در زندان می‌شود که باید قضات به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشند. دادستان عمومی و انقلاب زرند نیز گفت: در راستای اصلاح و تربیت زندانیان در حوزه‌های مختلف آموزه‌های دینی، قرآنی و آموزشی اقدامات خوبی انجام شده که اثرات مثبتی در روح و روان زندانیان داشته و خواهد داشت.

رئیس زندان زرند نیز گفت: امیدواریم بتوانیم تعامل و همکاری خوبی با مجموعه قضایی شهرستان داشته باشیم و گام‌های مؤثری در جهت رفع مسائل و مشکلات زندانیان برداریم تا روند رسیدگی به پرونده‌ها با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در جامعه می‌توانند با برنامه‌های مناسب و اصولی از زمینه ورود افراد به چرخه جرم پیشگیری کنند. قضات محترم نیز با اجرای توصیه‌های مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه، زندان‌ها را در امر بازگشت افراد به جامعه یاری رسانند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha