شرکت اداره‌کل زندان‌های چهارمحال و بختیاری در نخستین رویداد اشتغال‌آفرینی صدرا

نمایشگاه نخستین رویداد صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال و با هدف جذب کارآموز در طرح پویش و معرفی دانش آموختگان دانشگاه به صنایع امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان چهارمحال و بختیاری، در جهت توسعه فعالیت‌های دانش بنیان و کارآفرینی در زیست بوم‌های محلی و منطقه‌ای و توسعه اشتغال نخستین رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) برگزار شد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان در آیین افتتاح نمایشگاه با اشاره به اهمیت اشتغال در بازپروری زندانیان گفت: ارتباط دانشگاه و موسسات دانش بنیان با زندان ها در ایجاد اشتغال پایدار و فناورانه در زندان های استان موثر است.

عبدالله زاده افزود: حضور زندان‌های استان در رویداد صدرا با هدف معرفی ظرفیت‌ها زندان‌های استان، شناخت توانمندی‌های زندانیان، معرفی محصولات و ارتباط بیشتر با صاحبان صنایع صورت گرفته‌است.

وی بیان داشت: اشتغال و درآمد پایدار در کاهش آسیب‌های اجتماعی زندانیان و خانواده آنها تاثیر مستقیم دارد و مسئولین زندان‌های استان از فرصت‌های کارآفرینی، تولید ثروت ، ارتباط با دانشگاه و نخبگان ، صاحبان کارخانجات و تکمیل چرخه تولید و بازاریابی تولیدات زندانیان استقبال می‌کنند.

حضور اداره کل زندان‌های چهارمحال و بختیاری در نخستین رویداد اشتغال‌آفرینی صدرا

گفتنی است رویداد صدرا به صورت عمومی و با حضور صنایع و شرکت‌های مختلف، ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه درسالن ورزشی شماره چهار دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha