تهیه لوازم خانگی و پرداخت کمک هزینه معیشتی برای دو خانواده زندانی نیازمند

در ادامه بازدید های هفتگی مدیر کل زندان‌های زنجان از خانواده زندانیان ، این هفته حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در منزل دو خانواده زندانی اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی و زندان مرکزی زنجان حاضر و از نزدیک مسائل و مشکلات همسر و فرزندان این زندانیان را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان، با همراهی رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج در منزل دو خانواده زندانی نیازمند حاضر و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات ضروری آنان قرار گرفت.
در این بازدید مدیر کل زندان‌های زنجان طی تماس تلفنی با مسئولین قضایی ضمن تشریح وضعیت خانواده زندانی، بر تسریع صدور حکم محکومیت زندانی در جهت ایجاد شرایط حمایت مستمر از این خانواده‌ها تاکید کرد.
لازم به توضیح است در این بازدید مدیر کل زندان‌های زنجان دستورات لازم در خصوص تهیه یک دستگاه یخچال و همچنین پرداخت ۳۰ میلیون ریال کمک هزینه معیشتی به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان را صادر نمود.
در پایان این بازدید بسته‌های غذایی به همراه کمک‌های نقدی از سوی مدیر کل زندان‌های زنجان به این خانواده‌ها اهدا شد. انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha