مشارکت ۵۴ درصدی زندانیان استان اصفهان در انتخابات 

زندانیان زندان های استان اصفهان با حضور خود در انتخابات حماسه ای بزرگ آفریدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،بابایی مدیرکل با اعلام این خبر گفت:در حرکتی خودجوش و هماهنگ در زندان های استان زندانیان با شور و نشاط خاصی در یکی دیگر از برنامه های ملی شرکت کردند.
وی گفت:در دوازدهم اسفندماه در سیزده زندان این استان تعداد ۲صندوق ثابت و ۲۲ صندوق اخذ رای سیار از ساعت ۸ صبح تا پایان مهلت رای گیری شرکت و کارکنان،نیروهای وظیفه و زندانیان آرا خود را به صندوق های ریختند.
بابایی با اشاره به اینکه در زندان های مرکزی و مجتمع استان از ابتدا روز رای گیری ۲صندوق ثابت مستقر شدن افزود:در هر شهرستان ساعت حضور صندوق های اخذ رای سیار بنا بر تشخیص ستاد انتخابات هر شهر حضور یافتند و در مجموع در استان ۱۱۱ ساعت و ۴۵ دقیقه زمان رای گیری در استان ثبت شد.
مدیر کل زندان های استان در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد:در مجموع در استان میزان مشارکت زندانیان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۵۴ درصد از زندانیان در پای صندوق های رای حضور یافتند.
مدیرکل زندان های استان در ادامه با اشاره به اینکه نیروهای وظیفه و کارکنان دو گروه هدف دیگر در زندان ها مشارکت قوی داشتند اظهار کرد:بیش از سه ماه تا قبل از برگزاری انتخابات در تمامی زندان های استان با برگزاری نشست ها وجلسات مختلف بصیرت افزایی و شناخت دقیق از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبیین دستاوردها و حرکت های دشمنان خائن و مستکبرین وظالمین آگاهی لازم ارائه و بحمدالله روز انتخابات صحنه های شگفت انگیزی از تمامی گروههای هدف در تاریخ نظام زندانبانی استان ثبت شد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha