بازدید مدیرکل زندان‌های استان کرمان از زندان‌های زرند و شهربابک

مدیرکل زندان‌های استان کرمان به همراه معاون و رؤسای ستادی اداره‌کل ضمن بازدید از تمامی اماکن زندان‌های شهربابک و زرند بازدید و با زندانیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، دکتر ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان به همراه اعضای کمیته امنیتی اداره‌کل، از کارگاه اشتغال زندان‌ شهربابک بازدید کردند و خط تولید تراش فیروزه و فیروزه‌کوبی بر روی ظروف مسی را مشاهده و در خصوص روند تولید این محصولات با مسئول اشتغال این زندان گفت‌وگو کرد.

بازدید مدیرکل زندان‌های استان کرمان از زندان‌های زرند و شهربابک

در ادامه بازدید رؤسای ستادی اداره‌کل از قسمت‌های فرهنگی، حفاظت و یگان حفاظت بازدید و فعالیت‌های این قسمت‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

مدیرکل زندان‌های استان در جلسه‌ای با مسئولین زندان شهربابک در خصوص مشکلات زندان شهربابک، حضور یافت. وی در این جلسه گفت: تمامی همکاران ما در اداره‌کل و دیگر زندان‌های استان در تلاشند تا وضعیت زندان‌ها بهتر شود و زندان‌های را به جایگاه موردنظر برسند.

بازدید مدیرکل زندان‌های استان کرمان از زندان‌های زرند و شهربابک

دکتر ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان در سفری دیگر به همراه رؤسای ستادی اداره‌کل، از اماکن مختلف زندان زرند نظیر تأسیسات، برجک‌های نگهبانی، آشپزخانه، سردخانه، انبار و آسایشگاه سربازان وظیفه بازدید و به صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و به بررسی مشکلات آنان پرداخت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha