هدیه هزینه مراسم ترحیم متوفی برای آزادی سه زندانی نیازمند سیرجان

در یک اقدام خیرخواهانه، خانواده مرحوم «منصور نیکویان» هزینه‌های مراسم ترحیم را صرف آزادی ۳ نفر از زندان سیرجان (توابع استان کرمان)، کرده تا در آستانه فرا رسیدن عید نوروز، بازگشت این افراد به آغوش گرم خانواده، ارمغان‌آور روزهایی پر از شادی و امید باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، در پی درگذشت مرحوم «منصور نیکویان» معاون اسبق بانک صادرات استان هرمزگان، همسر و فرزندان وی در اقدامی خداپسندانه جهت ترویج فرهنگ امور خیریه، با هماهنگی مسئولین امر، با پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان، هزینه برگزاری مراسم ترحیم را صرف کمک به آزادی ۳ زندانی کردند.

محمد آذرنگ رییس زندان سیرجان با تقدیر از اقدام خیر این خانواده گفت: کمک به انسان‌های نیازمند سنت و شیوه همه پیامبران، ائمه و بزرگان است و ما هم به عنوان یک ایرانی وظیفه دستگیری از همنوعانمان را داریم.

آذرنگ افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی، عده ای ناخواسته به زندان کشیده می‌شوند و خانواده های زیادی چشم به راه و منتظر عزیزان شان هستند که در این شرایط کمک به نیازمندان ارزش بیشتری دارد.

رییس زندان سیرجان در ادامه گفت: این حرکت زیبا و قابل تقدیر خانواده مرحوم نیکویان می تواند الگویی برای دیگر خیرین و همشهریان گرامی باشد که همیشه در راه کمک به نیازمندان، به ویژه زندانیان مالی پیش قدم بوده اند تا در آستانه سال جدید و ماه مبارک رمضان، شرایط آزادی ۳ زندانی فراهم شود و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha