جلسه شورای اداری و برنامه‌ریزی زندان‌های استان تهران در مجتمع پردیس تشکیل شد

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تقارن آن با سال نو، مدیرکل و رئیس شورای اداری و برنامه‌ریزی، از عملکرد یکساله کارکنان زندان‌های استان تهران تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، صبح امروز، جلسه شورای اداری و برنامه‌ریزی استان با مدیریت سید حشمت‌الله حیات الغیب و باحضور معاونین، روسای ادارات اداره کل، مدیران زندان‌های تابعه و مدیرعامل بنیاد تعاون تهران در مجتمع پردیس فرمانیه برگزار شد.
رئیس شورای اداری و مدیرکل زندان‌های استان تهران مهم‌ترین هدف برگزاری این جلسه را ارزیابی عملکرد زندان‌ها و ادارات عنوان کرد.
حیات الغیب در بحث ملی، انتقال زندان رجایی شهر و راه‌اندازی بزرگترین کارگاه تولیدی در مجتمع قزلحصار و پروژه‌های درحال ساخت را برگ زرینی از عملکرد مثبت سال جاری دانست.
وی گفت: دیدگاه و ارزیابی مثبت بازدیدکنندگان اعم از ریاست و معاون اول قوه، ریاست سازمان، رئیس کل دادگستری، دادستان، نمایندگان حقوق بشر، قضات و مدیران کل ستادی سازمان، اجرایی استان، حاکی از تلاش مسئولان و کارکنان در زندان‌ها است.
مدیرکل زندان‌های استان تهران آمادگی اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه سال جدید و اولویت‌های اجرایی در این سال را در دستور کار قرار داد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha