بازدید رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از اندرزگاه نظامیان مرکز استان اصفهان

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از اندرزگاه  نظامی مرکز استان اصفهان بازدید و با مددجویان نظامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان در این دیدار که بابایی مدیر کل زندان های استان وبنیمی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان نیز حضور داشتند با بیان این که هر فردی در زندگی ممکن است دچار اشتباه و خطایی شود، ابراز نمود: کسی ذاتاً مجرم به دنیا نیامده است، اما در فرآیند زندگی تحت تاثیر وسوسه های شیطان قرار می گیرد.

وی با اشاره به این که مواد مخدر خانمان سوز است، اظهار داشت: انسان با استعمال مواد مخدر، ظاهراً احساس سرخوشی و وجد می کند ولی در اصل گرفتار آن می‌شود و روح و جسم انسان را آزرده می کند و هستی او را می گیرد. اگر کاری کردیم که یک نفر گرفتار مواد مخدر شد قطعا فردا بازخورد آن نصیب خودمان و فرزندانمان می شود.

بازدیدرئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از اندرزگاه نظامیان  مرکز استان اصفهان
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ادامه افزود: شما همچون یک بیمار در این جا هستید تا درمان شوید و سلامتی خود را دوباره به دست آورید و به آغوش خانواده برگردید تا اول خدمتگزار خانواده و بعد هم خدمتگزار جامعه باشید.
در پایان این دیدار، مددجویان به بیان خواسته ها و سوالات خود پرداختند و پاسخ لازم به آنان داده شد.
گفتنی است به مناسبت اعیاد شعبانیه با مساعدت رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به مددجویان واجد شرایط مرخصی اعطاء شد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha