زندان رفسنجان میزبان پزشکان جهادی

طرح ارائه خدمات درمانی ویژه خانواده زندانیان زندان رفسنجان از توابع استان کرمان، به صورت رایگان به همت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و مجتمع مس سرچشمه با حضور ۵۰ پزشک متخصص در زندان رفسنجان، انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، اسلام افشون معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره‌کل زندان‌ها در حاشیه بازدید از این طرح گفت: این پزشکان متخصص که از کانون جهادی شهید ثقفی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، بسیج جامعه پزشکی رفسنجان، گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه رفسنجان، امور بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه و قرارگاه سازندگی ثارالله شرکت ملی صنایع مس ایران، جهت ارائه خدمات درمانی رایگان به خانواده زندانیان نیازمند، در محل زندان رفسنجان مستقر شدند، در مجموع ۷۵۰ خدمت پزشکی به خانواده زندانیان نیازمند، ارائه کردند.

زندان رفسنجان میزبان پزشکان جهادی

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره‌کل زندان‌ها افزود: در این زمینه خانواده زندانیان خدمات درمانی رایگان در حوزه های تخصصی رادیولوژی و سونوگرافی، داخلی، ارتوپد، زنان و زایمان، چشم پزشکی، روانشناسی و مشاوره، روانپزشکی، مامایی، دندانپزشکی، پزشکی عمومی، زنان و زایمان و پرستاری دریافت کردند.

افشون با اشاره به اینکه در این طرح، داروی رایگان، پک‌های بهداشتی دندانپزشکی و بیش از ۱۰۰ عینک طبی به بیماران اعطا شد، گفت: همچنین در این طرح افراد از نظر فشار خون پایش و کنترل شدند.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره‌کل زندان‌ها، مشارکت پزشکان جهادی ویژه خانواده زندانیان نیازمند را در ارتقای شاخص‌های سلامت تاثیر گذار دانست و از کلیه افراد دخیل در این امر خیر که زمینه حضور پزشکان جهادی را در زندان رفسنجان فراهم نمودند، قدردانی کرد.

ولی اختیارآبادی رییس زندان رفسنجان نیز ضمن قدردانی از ارایه خدمات پزشکی توسط نهادهای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و شرکت ملی صنایع مس ایران، گفت: قرار است با هماهنگی‌های لازم اجرای این طرح برای زندانیان زندان رفسنجان نیز در آینده اجرایی شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha