سفر فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور به گیلان

سرهنگ ضیابخش فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها در سفر به گیلان در دیدار با محمدی اصل مدیر کل زندان های استان در خصوص  اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته در حوزه یگان حفاظت زندان های این استان گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان ،سرهنگ ضیابخش  فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از فعالیت ها و اقدامات امنیتی و انتظامی ، در خصوص استفاده از پتانسل های موجود و تعامل با دیگر مراجع که می تواند در ارتقای برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری مثمر ثمر باشد نکاتی را بیان کرد .

 فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور از زندان ضیابر بازدید کرد

وی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته برای سربازان گفت : سربازان در توسعه و پیشرفت این مرز و بوم نقش موثری دارند و در طول دوران خدمت تجربه های عملی در زمینه های مختلف از جمله نظم فردی و اجتماعی و شناسایی هنجار ها و ناهنجاری ها در محیط پیرامون خود کسب می کنند ، که می تواند در مهارت های زندگی آنان بسیار موثر باشد.

محمدی اصل مدیر کل زندان های گیلان پس از بازدید سرهنگ ضیابخش فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور جلسه ای با حضور اعضای شورای اداری و کمیته امنیتی در زندان های رودسر درخصوص ارتقای برنامه های امنیتی ، اصلاحی و تربیتی در آن شهرستان برگزار کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha