برگزاری جلسه شورای اداری و آئین معارفه معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های کردستان

در جلسه شورای اداری زندان‌های استان کردستان که با حضور مدیرکل زندانهای استان ، رؤسا و مسئولین ادارات ستادی اداره ، رؤسای زندانهای تابعه برگزار شد، بایرام شهبازی در حضور مهمانان زندانهای آذربایجان غربی به عنوان معاونت سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای کردستان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، پیش از ظهر روز 3 اسفند ماه 1402 جلسه شورای اداری زندان‌های کردستان با حضور مدیرکل زندان‌ها ، معاونین ، روسای ستادی و روسای زندانهای تابعه‌ی استان و با حضور رئیس اداره بازرسی و رؤسای زندانهای مهاباد و بوکان استان آذربایجان غربی همراه با معارفه شهبازی به عنوان معاون سلامت ، اصلاح و تربیت زندانهای کردستان برگزار شد .

مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای کردستان با تاکید بر آموزه های انسانی و دینی در اصلاح رفتاری و تربیت انسانی عنوان کرد : رسالت اصلاحی سازمان زندانها رسالتی ارزشی و انسانی است .

وی با اشاره به سختی کار زندانبانی عنوان کرد : بخش زیادی از آرامش ذهنی و روانی کارکنان زندانها درگیر مسائل حفظ و نگهداری صحیح زندانی است و تداوم این اقدامات مؤثر اصلاحی و تربیتی نیازمند رعایت به موقع و اجرای دقیق مصوبات شوراهای اداری قبل است .

محمدی در جمع رؤسای زندانهای استان و مسئولین ستاد اداره کل ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های صورت گرفته در راستای اجرایی نمودن اولویت های سازمان زندانها ، گفت : با اجرای دقیق این اولویت ها که مورد تاکید ریاست سازمان زندانهای کشور نیز می باشد ، توانستیم در ارتقاء رسالت زندانبانی اسلامی در استان که همان اصلاح شخصیت و باز اجتماعی نمودن زندانیان می باشد گام های ارزنده ای برداریم .

در ادامه نقطه نظرات و پیشنهادات حاضرین و مشکلات مربوط به زندانهای استان در حضور مدیرکل زندانها مطرح و بررسی گردید .
در پایان مهمانان حاضر در جلسه در معیت مدیرکل زندانهای کردستان از پروژه های عمرانی و کارگاه های اشتغال زندان مرکزی سنندج و کانون اصلاح و تربیت بازدید نمودند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha