از همه‌ ظرفیت‌های استان در جشن‌ گلریزان آزادی محکومان‌ غیرعمد استفاده شود

رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه هم اندیشی برگزاری جشن گلریزان بر استفاده از ظرفیت های همه دستگاهها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این جشن، تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، جلسه هم اندیشی برگزاری جشن گلریزان با حضور مدیرکل زندانها و مدیر ستاد مردمی دیه گلستان در دفتر رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری گلستان جشن گلریزان پیش رو را فرصت مناسبی برای مشارکت مردم و خیرین جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دانست و گفت: به جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن گلریزان با دعوت از خیرین مطرح وخوشنام استان انشاله شاهد آزادی تمامی زندانیان جرائم غیرعمد در زندان‌های استان باشیم.

حیدر آسیابی همچنین با دعوت از دستگاهها و نهادهای اجرایی و حمایتی ، اتاق بازرگانی ، بنگاههای اقتصادی و صاحبان صنایع و کارخانجات خواستار مشارکت فعال در این کار خیر شد.

وی با بیان اینکه همواره قدردان زحمات و کمک های خیرین هستیم، افزود: جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، امسال در دونوبت برگزار می شود که یک نوبت جذب خیرین و جمع آوری کمک های نقدی و در روز دیگر تقدیر از خیرین، در طول ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت امنای ستاد مردمی گلستان با اعلام اینکه از ابتدای سال تاکنون 330 محکوم غیرعمد از طریق ستاد دیه و کمک خیرین از زندان‌های استان آزاد شدند، گفت: پویش آزادی زندانیان از ابتدای اسفند ماه آغاز و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد که پیش بینی می شود تا پایان این پویش تعداد قابل توجهی از زندانیان نیازمند غیرعمد از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگردند.

رئیس کل دادگستری گلستان در پایان این جلسه به جهت پیشرو بودن استان در آزادی زندانیان غیرعمد ، برگزاری باشکوه جشن‌های گلریزان و جذب منابع خیرین، از زحمات و تلاش‌های حمید وسکوئی مدیر ستاد مردمی دیه استان با اهدای لوح سپاس، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha