تلاش‌های انجمن حمایت زندانیان شهرستان ابهر در اشتغال زنذانیان قابل تقدیر است

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی طی سفر یک روزه به شهرستان ابهر با همراهی مسئولین قضایی شهرستان‌های ابهر و خرمدره از کارگاه‌های اشتغال زندانیان این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این بازدید که با هدف تجلیل از مدیرعامل سابق انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ابهر انجام شد، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی عملکرد انجمن حمایت از زندانیان ابهر را در موضوع اشتغال زندانیان ارزنده دانسته و گفت: زندان شهرستان ابهر در موضوع اشتغال زندانیان به عنوان یکی از اصلی‌ترین مراکز اصلاحی و تربیتی در سطح استان و کشور شناخته شده که این موضوع نتیجه همکاری و تعامل نزدیک دستگاه قضایی و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه همکاران زندان‌ها و انجمن حمایت این شهرستان است.
بنیادی با اشاره به رویکرد دستگاه قضایی در اصلاح و تربیت مجرمین با بهره‌گیری از مهارت آموزی و اشتغال زندانیان افزود: اشتغال زندانیان و توانمندسازی خانواده‌های آنان دغدغه مسئولین بالادستی سازمان و قوه قضاییه بوده و می‌بایست این موضوع در بالاترین شکل ممکن در سطح استان پیگیری تا با بهره‌گیری از این فرصت آسیب‌های داخل زندان به حداقل برسد.
لازم به توضیح است در این بازدید مسولین قضایی شهرستان‌های ابهر و خرمدره نیز آمادگی کامل خود را در همراهی زندان‌های شهرستان ابهر در موضوع ارفاقات قانونی در جهت اشتغال حداکثری زندانیان اعلام نمودند.
در حاشیه این بازدید حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با هدایای نقدی و لوح تقدیر از خدمات چندین ساله همکار اکبر عبادی در سمت مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ابهر تجلیل و ضمن تبریک انتصاب طاهری به سمت مدیرعامل جدید این انجمن، تلاش حداکثری در ارائه خدمات حمایتی به خانواده زندانیان را به عنوان اصلی ترین وظیفه انجمن تاکید نمودند.

 تلاش‌های انجمن حمایت زندانیان شهرستان ابهر در اشتغال زنذانیان قابل تقدیر است

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha