دیدار سرپرست زندان های هرمزگان با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان

سرپرست زندان های هرمزگان در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه ای استان در راستای ایجاد مرکز ثابت فنی و حرفه ای در زندان های استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های هرمزگان، سرپرست زندان های استان در این نشست ضمن تقدیر از مساعدت و همکاری های صورت گرفته به برطرف کردن چالش های پیش روی اشتغال پرداخت و گفت: تعامل و همکاری زندان ها با اداره کل فنی و حرفه ای و استفاده بهینه از فضای آموزشی منجر به توانمندسازی اقتصادی زندانیان، پیشگیری از تکرار جرم و جامعه پذیری آنان خواهد شد.

سردار افزود: در راستای سیاست های سازمان زندان ها در اجرای سند تحول قضائی به منظور توسعه اشتغال که از اولویت های سازمان زندان ها است به دنبال تحول در این حوزه هستیم که تعامل و همکاری اداره کل زندان ها و آموزش فنی و حرفه ای استان لازمه این امر می باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز به نحوه ارائه خدمات آموزشی به زندانیان، تجهیز کارگاه ها و تامین مربیان در رشته های مختلف پرداخت و گفت: از لحاظ اجتماعی و دیدگاه انسانی باید با توانمندسازی زندانیان در کسب مهارت و حرفه آموزی در بازگشت آن ها به جامعه و آغوش خانواده گام برداریم که این مهم مستلزم تحول در آموزش های فنی و حرفه ای به مددجویان است تا با تربیت نیروی ماهر زمینه توسعه اشتغال را فراهم آوریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha