ارتباط مردم و مسئولان باعث کاهش آلام و نگرانی آنان می‌شود

مدیرکل زندان‌هابه همراه مدیر کل کمیته امداد و هلال احمر استان مرکزی صبح دوشنبه سی ام بهمن ماه با حضور در اداره کل بازرسی و امور حقوقی استانداری، از طریق شماره 111 سامانه سامد، به تلفن‌های خانواده‌های زندانیان پاسخ داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مرکزی ، علی اسلام خواه از ساعت 09:30 الی 11:00 با حضور در معاونت حقوقی استانداری پاسخگوی تلفنی خانواده‌های زندانیان بود.

در ادامه طرح پاسخگویی مستقیم مدیران با مردم و همچنین به مناسبت بزرگداشت سال روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، مدیر کل زندان‌های استان مرکزی به همراه مدیر کل کمیته امداد و هلال احمر با حضور در اداره کل بازرسی و امور حقوقی استانداری، از طریق شماره تلفن 111 سامانه سامد، به تلفن های خانواده های زندانیان پاسخ داد.
مدیر کل زندان‌های استان مرکزی در حاشیه این برنامه گفت: علی رغم حمایت‌هایی که از خانواده‌های زندانیان صورت می‌گیرد ولی تلاش بر این است تا با حفظ ارتباط مردم و مسئولان زندان‌ها ، نگرانی آنان را کاهش دهیم.
وی تصریح کرد: تمام درخواست‌های زندانیان و خانواده‌ها به دقت رسیدگی و به مراجع قضایی یا ادارات و واحدهای زیرمجموعه زندان ارسال و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
لازم به توضیح است مدیر کل زندان‌های استان مرکزی همه روزه به صورت تلفنی و حضوری در محل کار خود و یا حضور در زندانها پاسخگوی زندانیان و خانواده‌های آنان است .

ارتباط مردم و مسئولان باعث کاهش آلام و نگرانی آنان می شود .

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha