جلسه تعاملی اعطای ارفاقات قضایی در ندامتگاه تهران بزرگ

باحضور معاون دادستان تهران در امور زندان‌ها، دادیاران ناظر و اعضای شورای حل اختلاف جلسه هم‌افزایی ارفاقات قضایی در ندامتگاه تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، جلسه تعاملی کاهش جمعیت کیفری، با حضور فیروزجایی معاون دادستان تهران در امور زندان‌ها، مدیر ندامتگاه تهران بزرگ، دادیاران ناظر مستقر در زندان و اعضای شورای حل اختلاف در ندامتگاه تهران بزرگ برگزار گردید.

معاون دادستان تهران در امور زندان‌ها با اشاره به اعیاد شعبانیه و در پیش بودن جشن نیمه شعبان، این جلسه را در جهت هم‌فکری و هم‌افزایی برای ارائه خدمات مطلوب به زندانیان عنوان نمود و افزود: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های مدیر ندامتگاه تهران بزرگ در جهت برگزاری منظم جلسات شورای طبقه‌بندی با بهره گیری از نهادهای ارفاقی و خیّرین شاهد بازگشت مددجویان به کانون خانواده باشیم.

فیروزجایی ادامه داد: در 5 شعبه حل اختلاف مستقر در سالن ملاقات ندامتگاه تهران بزرگ و حضور 7 قاضی ناظر و 15 کارشناس قضایی با برگزاری جلسات صلح و سازش، نقش مهمی را در آزادی مددجویان ایفا نمائید.

معاون دادستان تهران در امور زندان‌ها خاطر نشان کرد: درتلاش‌ایم با استفاده از ظرفیت خیّرین، ستاددیه، انجمن حمایت زندانیان و موسسات عمومی، مددجویان واجدالشرایط به آغوش خانواده‌ها برگردانیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha