دستیابی به درآمدهای پایدار برای انجمن حمایت از زندانیان خدابنده ضروری است

هفتمین جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت زندانی شهرستان خدابنده با حضور مدیر کل زندان‌ها و اعضای هیئت مدیره این انجمن برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش‌های دلسوزانه اعضای هیئت مدیره انجمن گفت: حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در شرایط فعلی بسیار ضروری است و در این مسیر می‌بایست از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان خدابنده استفاده کرد.
بنیادی افزود: شهرستان خدابنده ظرفیت‌های بسیار مطلوبی در حوزه کشاورزی دارد که می‌بایست با رایزنی و تعامل بیش از پیش از این فرصت جهت ارائه طرح‌های اقتصادی با درآمدهای پایدار برای انجمن این شهرستان استفاده کرد.
مدیر کل زندان‌های زنجان در ادامه از تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی از برنامه‌های حمایتی سازمان زندان‌ها در شهرستان خدابنده قدردانی و بیان کرد: بحمدا.. اهداف برنامه‌های سازمان زندان‌ها در بخش حمایت از خانواده زندانیان نیازمند به خوبی در شهرستان در حال پیگیری است که می‌بایست از این فرصت جهت هم افزایی در افزایش سرمایه‌های اقتصادی انجمن بهره‌برداری نمود.
در پایان این جلسه اعضای حاضر نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha