جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در زندان گنبدکاووس برگزار شد

به مناسبت اعیاد با سعادت شعبانیه، مراسم جشن و سرور با حضور مسئولین شهرستان گنبد و جمع کثیری از زندانیان گنبدی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ادره کل زندان‌های استان گلستان، همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز مراسم جشن و مولودی خوانی با حضورسرگلزائی مدیرزندان، سرهنگ قاضوی جانشین و حجت الاسلام والمسلمین عمارلو نماینده ولی فقیه در سپاه گنبد، جمعی از کارکنان زندان گنبد و با شرکت پرشور جمع کثیری از زندانیان درزندان گنبدکاووس برگزار شد.

این جشن ابتدا با برنامه مولودی خوانی آغاز شد و درادامه حجت الاسلام عمارلو نماینده ولی فقیه در سپاه گنبد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه درخصوص شخصیت والای حضرت ابالفضل العباس (ع) ونقش جوانان در دوران دفاع مقدس دقایقی را با زندانیان به گفتگو کرد و همچنین درخصوص اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری درانتخابات مطالب مهمی را عنوان کرد.

درادامه ۱۰ نفر از زندانیان فعال درامور فرهنگی وتربیتی با اهداء جوائز ولوح تقدیر مورد تشویق حضار قرار گرفتند.

سرگلزائی مدیر زندان گنبد کاووس نیز درحاشیه این جشن بیان کرد : هدف از برگزاری جشن های ملی ومذهبی در زندان این است که زندانیان با شخصیت والای ائمه اطهار(ع) و امامان بزرگوارمان بیشتر آشنا شوند واز سیره وسبک زندگی آن بزرگواران درس بگیرند واز سوی دیگر با ایجاد روحیه شادی ونشاط سعی کنیم درکاهش آسیب رفتارهای پرخطر زندانیان نقش موثری داشته باشیم .

درادامه جشن ولادت علمدار کربلا حضرت ابالفضل العباس (ع) با برنامه های هنری وفرهنگی شاد ومسابقات فرهنگی همراه بود که به نفرات برتر جوائزی نیز اهداء شد.

ضمناً جشن ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز درمحل نمازخانه سایت اداری درجمع کارکنان وسربازان وظیفه نیز همراه با برنامه های سخنرانی ، مولودی خوانی و پذیرایی برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha