آزادی یک زندانی از وقوع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند

آیین تجلیل از دبیران برگزاری جشن‌های گلریزان با حضور رییس کل دادگستری، روسای دادگستری، دبیران برگزاری جشن‌های گلریزان، جمعی از فرمانداران، عوامل برنامه تلویزیونی ماه مهربانی، رییس شورای شهر، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، مدیرکل صدا و سیما مرکز استان، مدیرکل زندان‌ها و جمعی از هنرمندان در سالن شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، رضا مقبلی مدیر کل زندان‌ها و نایب رییس هیئت امنای ستاد دیه استان نیز در این نشست ضمن خیر مقدم به مدعوین و مسئولین حاضر در جلسه با اشاره به حدیثی از امام سجاد(ع) گفت: یکی از ماندگار ترین کارها کمک به همنوع به صورت ویژه کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد است، زیرا آزادی یک زندانی از وقوع بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

مقبلی در ادامه گفت: مهمترین و بزرگترین سرمایه ستاد دیه اعتماد مردم به آن است زیرا مردم به صورت متداوم شاهد آزادی زندانیان و اعلام تعداد و آمار به صورت شفاف هستند.

مدیر کل زندان‌ها افزود: این که ستاد دیه استان در کلیه مناسبت ها اقدام به آزادی زندانیان می‌نماید نشان از پویایی و تلاش شبانه روزی کارکنان به صورت ویژه روابط عمومی این مجموعه است.

مدیر کل زندان‌ها در پایان گفت: پویش دوشنبه‌ های رهایی یکی از پویش‌های در حال اجرا در یزد است که دوست داران بافت تاریخی هر دوشنبه جهت بازدید از اماکن این استان و خانه‌های قدیمی مبالغ مورد نظر خود را به حساب ستاد دیه استان واریز می‌نمایند که تا کنون با برگزاری این پویش از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳ زندانی غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

گفتنی است در پایان این آیین در خصوص نحوه برگزاری آیین گلریزان در سال آینده و ساخت برنامه تلویزوینی ماه مهربانی گفتگو گردیده و از کلیه مسئولین، دبیران با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

تصاویر بیشتر را از اینجا مشاهده کنید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha