فرمانده ارشد سپاه استان کهگیلویه وبویراحمد از مدیرکل زندان‌ها تجلیل کرد

سردارخرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد با اهداء لوحی از تلاشهای مدیر کل زندان های استان بواسطه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از فعالیتها و اقدامات بسیج تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاه رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد، طی مراسمی در سپاه فتح استان که با حضور فرمانده ارشد نظامی استان سردار خرمدل و معاونین وی و شیخعلی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی استان برگزار شد از تلاشهای مدیر کل زندان های استان در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در زندان های استان و حمایت از بسیج مستضعفین با محوریت پایگاه شهید لاجوردی تجلیل شد.

در این دیدار منصور بیژنی ضمن تبریک ایام شعبانیه و روز پاسدار، گزارشی از عملکرد فرهنگی، اصلاحی و تربیتی در زندان های استان ارائه نموده و گفت: از آنجائیکه زندانی محصول همه جامعه است انتظار می رود که همه مسؤلین و نهادهای ذیربط نسبت به حمایت از زندانیان و خانواده های آنان اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با تقدیر از فرمانده و مجموعه سپاه فتح استان اظهار داشت: سپاه در حمایت از آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و همچنین کمک به خانواده های نیازمند زندانی در اعطاء بسته های معیشتی انصافاً همکاری و مساعدت بسیار خوبی با اداره کل زندان ها دارد.

منصور بیژنی در ادامه با بیان اینکه همه ما در مسیر ایثار و شهادت و در خط بسیج حرکت می کنیم عنوان داشت: ما وارثان خون شهداء و ایثار گران هشت سال دفاع مقدسیم لذا فرزندان و کارکنان منسوب به شهداء و ایثار گران عزیز در زندان های استان جایگاه خاصی دارند که در همه زمینه ها از آنان حمایت می شود.

سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان نیز در این نشست از تلاشهای جهادگرانه مدیر کل و مجموعه زندان ها در این وظیفه بسیار سخت و دشوار تقدیر کرد و عنوان داشت: سنگر زندانبانی و تلاش در نگهداری از افراد بزه دیده و همچنین خانواده های آنان کار بسیار سخت و دشواری است که جا دارد تلاشتان را ارج نهاده و خود را موظف می دانیم حمایت از فعالیتهای این سازمان اهتمام افزونتری خواهیم داشت.

وی در ادامه از تلاشهای مدیر کل زندان ها در حمایت از فعالیتهای بسیج و کمک به رشد و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر و با اهداء لوحی از زحمایت ایشان تجلیل کرد.

انتهای خبر/

فرمانده ارشد سپاه استان کهگیلویه وبویراحمد از مدیر کل زندان ها تجلیل کرد

فرمانده ارشد سپاه استان کهگیلویه وبویراحمد از مدیر کل زندان ها تجلیل کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha