اعطای نشان خادمی جمکران به رئیس زندان مراغه و سرباز با اخلاق

در اعیاد شعبانیه خادمین مسجد مقدس جمکران به همراه پرچم های حرم های شریف معصومین(علیهم السلام) در زندان مراغه حضور یافته و فضایی معنوی در زندان خلق نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی، در ابتدا پرچم های شریف و متبرک حرم های معصومین(علیهم السلام) وارد حسینیه زندان مراغه گردیدند و حاضرین ضمن ابراز ارادت به ساحت حضرت ولی عصر(عج)، از مداحی مادحین خادم مسند مقدس جمکران بهره مند گردیدند.

در این مراسم نشان و مدال خادمی و پرچم متبرک مسجد مقدس جمکران به رئیس بازرسی شمال غرب کشور، دادستان عمومی و انقلاب مراغه، رئیس زندان و معاون زندان و مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه و یکی از سربازان با اخلاق زندان مراغه اهدا گردید.
در ادامه خادمین به همراه پرچم ها و نشان های مقدس و همچنین مسئولین حاضر در بخش جوانان زندان مراغه حضور یافته و زندانیان جوان با قرائت سرودی در مدح مولا صاحب الامر (عج) ارادت خود را به ساحت امام غایب اعلام نمودند و پرچم های متبرک حرم های شریف را زیارت و خواسته دل و نیازهای خود را با واسطه قراردادن ائمه از خداوند متعال مسئلت نمودند.
خادمین در سایر بخش های زندان نیز حضور یافتند و ضمن مدیحه سرایی، زندانیان به زیارت پرچم های متبرک مشغول شدند.
در بخشی از این مراسم دادستان عمومی و انقلاب مراغه از اعلام موافقت خود مبنی بر تمدید مرخصی زندانیان در مرخصی و اعطای مرخصی جدید به ۱۰۰ زندانی دیگر تا نیمه شعبان ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) با درخواست خادمین مسجد مقدس جمکران خبر داد.
بعد از پایان مراسم حاضرین در حسینیه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماز را به جماعت اقامه نمودند.

اعطای نشان خادمی جمکران به رئیس زندان میانه و سرباز با اخلاق
اعطای نشان خادمی جمکران به رئیس زندان میانه و سرباز با اخلاق اعطای نشان خادمی جمکران به رئیس زندان میانه و سرباز با اخلاقاعطای نشان خادمی جمکران به رئیس زندان میانه و سرباز با اخلاق

اعطای نشان خادمی جمکران به رئیس زندان میانه و سرباز با اخلاق

اعطای نشان خادمی جمکران به رئیس زندان میانه و سرباز با اخلاق

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha