دیدار مدیرکل زندان‌های کردستان با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران

مدیرکل زندانهای کردستان در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران ضمن تجلیل از فداکاری های خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس گفت: خانواده شهدا، عزیزان خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این مهم اجری بی پایان نزد خدای متعال دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، مجتبی محمدی در این دیدارها تصریح کرد: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند ، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی جانفشانی کردند و این مهم از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است .
این مقام مسئول در دیدار با خانواده های شاهد و ایثارگر زندانهای کردستان با اشاره به این سخن از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) که فرمودند «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» بیان داشت: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا ، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی ، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.
وی افزود: این خانواده ها مایه افتخار جامعه ، میراث‌داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیار بزرگ محسوب می شود.
شایان ذکر است که مدیرکل زندانهای کردستان در این دیدارها با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود، فداکاری این خانواده های والامقام را مورد تقدیر قرار داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha