خیّر نیکوکار ۲ میلیارد تومان به خانواده زندانیان اختصاص داد

شهروند نیکوکار که اصرار داشت نام او فاش نشود؛ مبلغ دوهزار قطعه کارت خرید به نیت ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) برای توزیع بین خانواده‌های زندانیان به انجمن حمایت زندانیان مرکز اهدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، مظفر الوندی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: روز ولادت امام حسین (ع) خیّری تماس گرفت و درخواست شماره حساب برای کمک به نیازمندان را داشت که با شرحی از وضعیت زندگی خانواده‌های زندانیان برای این خیّر نیک اندیش، ایشان مصمم شد تا دو هزار کارت خرید هریک به ارزش 10 میلیون ریال را به انجمن اهدا تا بین خانواده‌ها توزیع گردد.

خیّر نیکوکار ۲ میلیارد تومان به خانواده زندانیان اختصاص داد
الوندی با اشاره به اقدام خداپسندانه این خیّر ناشناس در اعیاد شعبانیه گفت: با توجه به اصرار این خیّر از قید نامش، انجمن نیز به جهت تقدیر از این اقدام خیرخواهانه نام «خیّر شعبانیه» را برای این شهروند انتخاب کردیم.
بر این اساس با فراخوان خانواده‌های زندانیان تحت پوشش به مناسبت اعیاد شعبانیه، کارت‌های اهدایی بین آنان توزیع گردید.
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز در پایان افزود: این اقدام قطعاً ارزش و اجر خود را نزد خداوند متعال خواهد داشت. هرچند ترویج و تبلیغ کار خیر هم برکت دارد اما می توان اقدام «خیّر شعبانیه» را بعنوان یک الگو در جامعه خیّرین عنوان کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha